Program jest elementem realizowanej przez gminę polityki społecznej.
Program został przyjęty do realizacji na mocy Uchwały Nr VIII/110/19 Rady Gminy Suchy Las z dnia 23 maja 2019 r. w sprawie przyjęcia Regulaminu Programu "Ogólnopolska Karta Seniora - edycja Gmina Suchy Las”
Program obejmuje system zniżek, ulg, preferencji i uprawnień, skierowanych do osób zamieszkujących na terenie Gminy Suchy Las, które ukończyły 60. rok życia.
Kartę może otrzymać każdy mieszkaniec Gminy Suchy Las, który ukończył 60 lat.
Karta wydawana jest bezpłatnie i bezterminowo na podstawie wniosku złożonego przez Seniora w Ośrodku Pomocy Społecznej w Suchym Lesie (ul. Bogusławskiego 17) w godzinach pracy Ośrodka.
Wniosek o wydanie Ogólnopolskiej Karty Seniora - edycja Suchy Las dostępny jest tutaj: WNIOSEK
Odbiór karty następuje osobiście w Ośrodku Pomocy Społecznej (ul. Bogusławskiego 17) w godzinach pracy Ośrodka. Przy odbiorze należy okazać dowód osobisty lub inny dokument potwierdzający tożsamość Seniora.
Liczba wydanych kart
ogółem
Liczba wydanych kart w 2021 r.