W 2021 r. Wójt Gminy Suchy Las wydał w sumie 194 zarządzenia, z czego 6 zarządzeń zostało anulowanych. Pozostałe zarządzenia w przeważającej liczbie odnosiły się do nieruchomości gminnych. W drodze zarządzeń podawano do publicznej wiadomości wykaz nieruchomości przeznaczonych do zbycia, bądź oddania w dzierżawę, kupowano oraz sprzedawano gminne nieruchomości. Część zarządzeń odnosiła się też do rezygnacji z prawa pierwokupu czy służebności przesyłu.
Drugim często poruszanym przez wójta zagadnieniem były finanse. W tej dziedzinie głównie dokonywano zmian w uchwale budżetowej Gminy Suchy Las oraz wprowadzano zasady rachunkowości dla poszczególnych projektów dofinansowanych ze środków Unii Europejskiej bądź Rządowego Funduszu Rozwoju Dróg.
Znacząca część zarządzeń dotyczyła też organizacji Urzędu i gminy, oświaty, odnosząc się do awansu zawodowego nauczycieli.